Servicemål
Servicemål Lyngby Apotek
Apotekets mål for ventetid:
- Den gennemsnitlige ventetid bør være under 5 minutter.
- Højst 5 % af kunderne bør vente mere end 10 minutter.
Apotekets mål for ekstern servicegrad – at forespurgte varer er på lager:
- Ekstern servicegrad skal være mindst 98 %.
Apotekets mål for fejludleveringer:
- Fejludleveringer må højst udgøre 0,02 % af antallet af ordinationer.
Apotekets mål for faglig rådgivning og information i skranken:
- 100 % af apotekets kunder inviteres til dialog.
Apotekets mål for faglig rådgivning og information ved dosisdispensering:
- Alle kunder skal have en kopi af doseringskortet, og tilbydes kopi af indlægssedler såfremt disse findes.
Apotekets service vedrørende forsendelseskunder:
- Forsendelsesbilag er påtrykt, at kunden bedes kontakte apoteket ved tvivl vedrørende brugen af medsendt medicin.
Serviceydelser der tilbydes på apoteket:
TPI, Medicingennemgang, Medicinsamtale, MRSA-pakke, vaccination, pille pas, brystpumpeudlejning, undervisning på plejehjem, i patientforeninger og hjemmeplejen.