Tilmeld dig vores nyhedsbrev
Servicemål

Apotekets servicemål

 

 

 

SERVICEMÅL Lyngby Svane

 

 

Apotekets mål for ventetid:

 

  • Den gennemsnitlige ventetid bør være under 5 minutter.
  • Højst 5 % af kunderne bør vente mere end 10 minutter.

 

 

Apotekets mål for ekstern servicegrad – at forespurgte varer er på lager:

 

·         Ekstern servicegrad skal være mindst 98 %.

 

 

Apotekets mål for fejludleveringer:

 

  • Fejludleveringer må højst udgøre 0,02 % af antallet af ordinationer.
  • Fejludleveringer af dosis må højt udgøre 0,02 % af antallet af dosis-ordinationer

 

 

Apotekets service vedrørende handicappede kunder:

 

·         Let adgang uden trapper, ringeklokke, automatiske skydedøre.

 

 

Apotekets mål for faglig rådgivning og information i skranken:

 

  • 100 % af apotekets kunder inviteres til dialog.

 

 

 

Apotekets mål for faglig rådgivning og information ved dosisdispensering:

 

·         Alle kunder skal have en kopi af doseringskortet, og tilbydes kopi af indlægssedler såfremt disse findes.

 

Apotekets service vedrørende forsendelseskunder:

 

  • Forsendelsesbilag er påtrykt, at kunden bedes kontakte apoteket ved tvivl vedrørende brugen af medsendt medicin.

 

     

     Serviceydelser der tilbydes på apoteket:

TPI, Medicingennemgang, Medicinsamtale, MRSA-pakke, Vaccination, pille pas, brystpumpeudlejning, undervisning på plejehjem, i patientforeninger og hjemmeplejen

 

 

 

SERVICEMÅL Sorgenfri

 

 

Apotekets mål for ventetid:

 

  • Den gennemsnitlige ventetid bør være under 5 minutter.
  • Højst 5 % af kunderne bør vente mere end 10 minutter.

 

 

Apotekets mål for ekstern servicegrad – at forespurgte varer er på lager:

 

·         Ekstern servicegrad skal være mindst 98 %.

 

 

Apotekets mål for fejludleveringer:

 

  • Fejludleveringer må højst udgøre 0,02 % af antallet af ordinationer.
  • Fejludleveringer af dosis må højt udgøre 0,02 % af antallet af dosis-ordinationer

 

 

Apotekets service vedrørende handicappede kunder:

 

·         Let adgang uden trapper

 

 

Apotekets mål for faglig rådgivning og information i skranken:

 

  • 100 % af apotekets kunder inviteres til dialog.

 

 

 

Apotekets mål for faglig rådgivning og information ved dosisdispensering:

 

·         Alle kunder skal have en kopi af doseringskortet, og tilbydes kopi af indlægssedler såfremt disse findes.

 

Apotekets service vedrørende forsendelseskunder:

 

  • Forsendelsesbilag er påtrykt, at kunden bedes kontakte apoteket ved tvivl vedrørende brugen af medsendt medicin.

 

     

     Serviceydelser der tilbydes på apoteket:

TPI, Medicingennemgang, Medicinsamtale, MRSA-pakke, pille pas

 

Dine oplysninger