Tilmeld dig vores nyhedsbrev
Servicemålinger

Apotekets servicemålinger

 

SERVICEMÅLINGER Lyngby Svane

 

 

Apotekets seneste måling for ventetid:

  • Den gennemsnitlige ventetid fra maj til september 2017 var 3,3 min (vagttid under 5 min.)
  • Under 4 % af kunderne ventede mere end 10 minutter (vagttid lige over 10 %)

 

 

Apotekets seneste måling af ekstern servicegrad – at forespurgte varer er på lager:

·         Lyngby Svane: over 98,8 % i uge 44

 

 

Apotekets seneste måling af fejludleveringer:

  • Recept: 0,02 % fra 18. maj – 22. november 2017
  • Dosis: Der har været 0,04 % fejludleveringer 18. maj -22. november 2017

Antal ansatte fordelt på funktion 21-december-2017

 

Farmaceuter

Farmakonomer

Elever

Farmaceut-studerende med jus

Ufaglærte

 

 

11

 

17

 

 

3

 

9

 

       3

 

 

 

SERVICEMÅLINGER Sorgenfri

 

 

Apotekets seneste måling for ventetid:

  • Den gennemsnitlige ventetid 27. oktober 2017 var < 1 min på Sorgenfri Apotek
  • På Lyngby Svane var den gennemsnitlige ventetid 3,3 min maj-september 2017
  • Ingen af kunderne ventede mere end 10 minutter på Sorgenfri Apotek
  • På Lyngby Svane ventede 4 % af kunderne med end 10 min.

 

 

Apotekets seneste måling af ekstern servicegrad – at forespurgte varer er på lager:

·         Lyngby Svane: over 98,8 % i uge 44 (Sorgenfri åbner som filial 6. november 2017)

 

 

Apotekets seneste måling af fejludleveringer:

  • Sorgenfri(6. november 2017 – 23. november 2017): Recept: Ingen fejludleveringer Dosis: Der har ingen fejludleveringer været
  • Lyngby Svane (18. maj – 22. nov 2017) : Recept: 0,02 % Fejludleveringer Dosis: 0,04 %

 

Dine oplysninger