Nyhedsbrev
Servicemålinger

Apotekets servicemålinger

 

SERVICEMÅLINGER LYNGBY SVANE

 

Apotekets seneste måling for ventetid:

  • Den gennemsnitlige ventetid fra januar til maj 2018 var 3,6 min (vagttid under 5 min.)
  • 5,5 % af kunderne ventede mere end 10 minutter (vagttid lige over 8 %)

 

Apotekets seneste måling af ekstern servicegrad – af forespurgte varer er på lager:

  • Over 99,3 % i uge 16 2018

 

Apotekets seneste måling af fejludleveringer:

  • Recept: 0,01 % fra 22. november 2017 - 09. maj 2018
  • Dosis: Der var ingen fejludleveringer 22. november 2017 - 09. maj 2018

Antal ansatte fordelt på funktion 30. maj 2018 

Farmaceuter 11, Farmakonomer 14, Elever 2, Farmaceutstuderende med Jus 10, Ufaglærte

 

 

SERVICEMÅLINGER SORGENFRI APOTEK

 

 

Apotekets seneste måling for ventetid

  • Den gennemsnitlige ventetid fra januar til maj 2018 var 3,1 min
  • 4,7 % af kunderne ventede mere end 10 minutter

 

Apotekets seneste måling af ekstern servicegrad – at forespurgte varer er på lager:

  • Lyngby Svane: over 96,1 % i uge 16 2018

 

Apotekets seneste måling af fejludleveringer:

  • Ingen fejludleveringer fra 6. november 2017 - 09. maj 2018

Antal ansatte fordelt på funktion Lyngby Svane Apotek 30-maj-2018

Farmaceuter 11, Farmakonomer 14, Elever 2, Farmaceutstuderende med Jus 10, Ufaglærte 3

 

Dine oplysninger